Vårt innehåll är ditt

Creative Commons License

Chasing the dragon, 8A, Mellby

Tisdag 16'e december, klockan är snart 22 och Peter går på press.
I centrala Götet är luftfuktigheten bisarrt hög, det rinner vatten från husväggarna och Fabben är förmodligen knôkad. Mellby ligger lite högre upp så hit når inte det förbenade havsdiset. Torra grepp med andra ord.

Enligt träningscykeln ska superkrafterna vara på plats och herr Antonsson lyckas nästan toppa ur.
En magisk 4 timmars session ackompanjerade av dryga 600 W ljus och SockerKonny-citat. Oförglömligt.

Dela:

5 kommentarer :

Moa Wall Kubilius sa...

Härmed utser jag er till mina tränare 2009, jag kommer ner till er så snart jag kan ! , men först new font ... see ya
/ Martin

Anonym sa...

Fin linje, snygg bild.

Anonym sa...

När kommer fler dear i "Varde ljus om natten" serien?
Elaggregat? Bygglampor?

Anonym sa...

"dear"?
Jag förstår inte frågan...

Men om du åsyftar Belysningsskola så är del II på gång.

Peter Erhard sa...

Tomas, nu finns det ju ingen anledning att vara lika otrevlig på internet som man är till vardags.

Den andra delen i belysningsskolan är, som Tomas säger, på väg. Vi skulle dock aldrig publicera något som skulle kunna vara missledande eller det allra minsta felaktigt. Vi måste helt enkelt testa de olika systemen hårdare innan vi kan välsigna folket med våra rekommendationer.